Förpacka marknadsför och sälj det som är DU

Hitta ditt unika uttryck och din drömkund

Känns det som du har många strängar på din lyra och har svårt att se vad som egentligen är du och hur du skall nå ut i myllret av alla andra?
Dom här tre dagarna ger dig kunskapen om hur du paketerar dig själv till en produkt som du kan sälja till din drömkund utan att vara en datanörd eller en säljguru.

Paketera dig själv

Vi kommer hjälpa dig att paketera dig själv visa dig hur du kommer att se det enorma värdet av produkten.

Vi kommer också visa dig hur försäljning är något helt naturligt. Hur det är något som du redan gör varje dag och har gjort sen du föddes.
Ofta är vi omedvetna om hur vi gör men när du får syn på hur du verkligen gör kan du  använda det som en medveten strategi och på ett autentiskt och genuint sätt hjälpa kunden att  hitta dig.

Du kommer dessutom få bevisade strategier för att attrahera  just dina drömkunder som du älskar att jobba med helt utan extra kostnad på ett enkelt och tidseffektivt sätt.

Föreställ dig att du är på en flygplats och du skall gå igenom säkerhetskontrollen. Du har tagit av dig klockan, jackan och skorna och lagt de i lådan som skall gå igenom scanningen. Du går själv igenom apparaten där man ställer sig med händerna ovanför huvudet och de scannar av hela kroppen. Men den här apparaten är annorlunda, den scannar av hela ditt liv, alla de utbildningar du har gått, all den visdom du besitter, alla dina sorger och alla dina glädjeämnen som sedan komprimeras och paketeras  i nya champagnesorter eller väldoftande parfymer.

När du är klar med scanningen går du vidare till dutyfree. Där ser du hur dina paketerade produkter tillsammans med andras produkter står uppställda på hyllorna. Du går fram till avdelningen för parfymerna och plockar ner den parfym som det står ditt namn på. Du skruvar av korken och med en blandning av förtjusning och nervositet för du flaskan under näsan och andas i doften. Det luktar ljuvligt, en blandning av mystik och sensuallitet. I samma ögonblick kommer en ung kvinna fram och  luktar. Hon blundar och drar in ett djupt andetag, hela hennes ansikte spricker upp till ett stort leende. “Det var precis den här doften jag letat efter”

När du sedan har satt dig tillrätta i planet tar du upp din dator och loggar in på facebook, till din förvåning så ser du även din produkt till försäljning där. Du ser också att det är väldigt många som har köp redan. Ditt hjärta expanderar, tänk vad många som måste ha väntat på just den doften och hur många som du nu kan tillfredsställa.  Du lägger ner datorn i stolsfickan framför dig och beställer in en flaska champagne. Du vänder dig till passageraren bredvid dig och frågar om hon vill dela din glädje. Det vill hon gärna. Ni skålar, det smakar friskt och fruktigt. Kvinnan stryker bort sin mörka lugg som har ramlat ner i ögonen och säger

“Den här champagnen är nyss framtagen och visst är det väl konstigt att fast det redan finns så många champagnesorter så finns det alltid plats för nya.”

Sälj till din drömkund

Praktisk workshop för dig som vill ha kunskapen om hur du paketerar dig själv till en produkt som du kan sälja till din drömkund utan att vara en datanörd eller en säljguru.

Workshopen är uppdelad på tre dagar .

Den första och andra dagen innehåller:

Olika praktiska övningar när vi  hjälper dig att få syn på vilka dina speciella begåvningar är, vad är det du har som du vill erbjuda till din kund.
– Nicheidentifierieng –  Hjälper dig att se vad är du expert på.
– Din story – Hjälper dig att se varför du är expert på det.
– Profilering – Hur vill du uppfattas av dina kunder
– Lär dig hur du kommunicerar ditt budskap på ett äkta och  säljande sätt.
– Story selling- Hur du kommunicerar kärnan i din story och säljer den.
– Identifiera din drömkund.
– Förstå din drömkunds trosföreställningar  på ett djupare plan.
– Var hittar du dina drömkunder. Ju mer du kan identifiera din drömkund desto mer kommer du att kunna sälja på ett lätt och glädjefyllt sätt och tjäna massor utav pengar.

Den tredje dagen innehåller:

– Grundläggande försäljning- Det skall vara kul att sälja
– Marknadsföring i sociala medier – Syns du inte, finns du inte
– Facebookannonsering – Hur gör du och varför
– Förklaring av olika hemsidor, fördelar och nackdelar
– Canva – Gratis photoshop online
– Hur du bygger en struktur och planering för bäst resultat på sociala medier.

Efter de här tre dagarna så har du en komplett paketering av dig själv som är färdig för försäljning. Du kommer känna dig helt trygg med vem du är och vad du erbjuder. Du kommer också ha  full insyn och praktisk förståelse hur du säljer dig själv på ett roligt och inspirerande sätt och all tekniskt motstånd är som bortblåst.

KURSLEDARE

Rojhat Telo är investeraren och affärsutvecklaren som ser affärsmöjligheter i allt. Han brinner för att inspirera människor till nya framgångar. Han började redan som 7-åring att hjälpa sin pappa sälja bröd och som 9- åring såg han hur han kunde köpa godis och sälja det för att kunna köpa mer och öka omsättningen. Hans hjärta slår extra hårt för ungdomar och har redan hållit flera entrepenörskurser ideellt, allt för att de unga vuxna skall förstå sin potential och tro på sig själva.

Han driver också  en egen  social media agentur och har skapat facebook- annonskampanjer åt bland annat   standup komedierna Kevin Hart och Gabriel Inglesias och skådespelaren Charlie Sheen. Han har också startat upp en kedja med minispa och är delägare i flera andra salonger.  Han jobbar också som säljkonsult på uppdrag av olika bolag.

Rojhat är 27 år, född och uppvuxen i Stockholm i en företagarfamilj. När han inte jobbar tar hand om sina tre barn och funderar på nya affärsmöjligheter.

Annette Forslund är entreprenören som brinner för att varje människa skall kunna skapa ett liv där jobbet känns som en förlängning av sig själv. Känslan av att vi är på rätt plats och verkligen kan bidra med de naturliga förmågor vi är födda med. Det skall vara kul att driva företag. Hon har drivit eget i nästan hela sitt liv, först inom sälj och finas och de senaste 14 åren i hennes eget företag Existens. Här kan du läsa mer.

 

 Fortsätt scrolla ner så ser du datum och priser.

 

 

 

 

 

 

 

Information

19-21 jan 2018 mellan kl 9.00-17.00
Väringssgatan 25 T-bana St:Eriksplan
Väringsgatan 25
7 700 kr plus moms

Begränsat antal platser
Vid betald anmälningsavgift på 2000 kr är platsen säkrad.